marți, 2 decembrie 2008

La Itsy - Bitsy

Cine-i Itsy-Bitsy ? Un post de radio imaginat pentru copii. Luni, 1 decembrie, chiar de ziua nationala a Romaniei, am deschis e-mailul. Redactora AT de la acest post radio ma invita la emisiune.Ma gandeam ce o sa spun ... Cate probleme sunt cu aceasta specialitate... Despre copii ... Despre dezvoltare si limbaj ... Nu imi imaginam foarte bine cum vor decurge "ostilitatile". Nu am fost singura invitata. Mai era o doamna foarte simpatica care facuse un training in comunicare. Mi-a placut rasul ei. Vioiciunea si sociabilitatea ei.Si inca o doamna. Usor spinoasa la inceput. Directoare la o Scoala particulara. (nb - cred ca afisa morga omului cu functie). Am fost intrebata cum reusesc sa fac recuperarea tulburarilor de limbaj. Raspunsul meu a fost : prin joc. Acesta este teritoriul in care copilul se dezvolta. In final a mai fost o intrebare. De ce am ales aceasta profesie ? Raspunsul meu a fost ca oricat de cati ani as avea ma simt bine in acest spatiu al copilariei, aproape un copil intre copii. Sper sa mai existe si alte emisiuni de popularizare a acestei profesii.

Niciun comentariu: