sâmbătă, 10 martie 2012

Mentorat in ilegalitate

Azi am rămas stupefiată. A oferi suport tinerilor înscriși în Asociația Logopezilor din România, gratuit, fără niciun interes decât acela de a-i ajuta, poate fi cotat de către un oarecare, drept un act ilegal. Cică m-aș folosi de un cabinet care nu este al meu și de lucruri care nu-mi aparțin. Probabil că se referea la birouri, căci eu îmi aduc materialul de acasă. Nu știu ce fel de profesioniști sunt cei care se pretează la astfel de constatări. Sper ca în cele din urmă Asociația să aibă propriile cabinete unde să asigure acest mentorat. Voi ce părere aveți de intervenția de pe forumul Asociației ?

3 comentarii:

Monica Purice (Constanta) spunea...

Urat ! Cred ca unii pur si simplu nu stiu cu ce se mananca sau chiar urasc ocupatia asta; zilele trecute mi-a spus un parinte ca medicul de fam. l-a apostrofat.. cum ca.. ce cauta la logoped, ca "asta e o prostie, o pierdere de vreme si de bani !!!"

Victor Stopan spunea...

Daca sunt angajat in casa unui bogatas si vreau sa ajut un om sarac, asa ca il aduc in casa omului unde lucrez. Este legal sau ilegal?

Corina Sandu spunea...

Problema apare din utilizarea spatiului. Acesta este cel mai scump. Mai bine faceti mentoratul in cabinetul unde oferiti terapie in particular. Acolo nu mai are nimeni nimic de comentat.